خرید زمین در انتالیا

مشاوره و شناساندن بخش های مختلف انتالیا

خرید زمین در انتالیا

مشاوره و شناساندن بخش های مختلف انتالیا

  • ۰
  • ۰

خرید زمین در انتالیا

آنتالیا به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان امروزه یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه شده است ، این شهر که در قسمت غربی کشور ترکیه و نزدیک دربای مدیترانه قرار دارد باعث شده تا آب و هوایی مدیتراه ای و دلچسب را داشته باشد ، سرمایه گذاری در صنعت گردشگری در این شهر از سال 2000 باعث شد تا آنتالیا در زمینه های گردشگری و تفریحی پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

آنتالیا شهری با هتل های لوکس با خدمات ALL و UALL

خرید زمین در انتالیا

برای شناخت بهتر آنتالیا مطلبی را اماده کرده ایم که هرچه بیشتر بتوانیم شما را در مورد خرید زمین در انتالیا بیشتر راهنمایی کرده باشیم.

همانطور که در بالا گفته شد پیشرفت چشمگیر صنعت گردشگری در ترکیه باعث شد تا آنتالیا یکی از گشت هایی باشد که مردم سراسر دنیا علاقه مند به سفر به  این شهر باشند ، درست است که اکثر درآمد این شهر از توریست ها و گردشگران خارجی می باشد ولی در اصل فعالیت اصلی مردم آنتالیا کشاورزی می باشد. اکثر مردم به پرورش مرکبات ، میوه و سبزیجات می پردازن به طوری که بیش از نیمی از مصرف سبزیجات این شهر توسط خود مردم آن تامین می شود.

 

زبان مردم آنتالیا ترکی استانبولی می باشد ولی به دلیل توریستی بودن این شهر شما به راحتی می توانید با زبان انگلیسی نیز ارتباط برقرار کنید ، اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید باید بدانید که با هواپیما 2 ساعت زمان می برد تا به این شهر برسید و اختلاف زمانی تهران با این شهر 2 ساعت 30 دقیقه است یعنی آنتالیا 2 ساعت و نیم از ما عقب تر است.

آب و هوا و بهرین زمان سفر به آنتالیا

آب و هوای آنتالیا مدیترانه ای می باشد که دارای تابستانی کاملا آفتابی و زمستانی معتدل است ، دمای این شهر معمولا 30 درجه سانتی گراد می باشد و زمستان ها نیز تا 5 درجه پایین می آید ، بهترین زمان سفر به آنتالیا در فصل بهار و تابستان است زیرا هم هوا بسیار معتدل و خوب است و هم تمام تفریحات آنتالیا باز می باشد زیرا اگر شما در فصل سرد و بارانی به آنتالیا سفر کنید نمی توانید از ساحل ، تفریحات آبی و حتی استخرهای روباز و پارک آبی استفاده نمایید البته اگر قصدتان از سفر به این شهر خرید زمین در انتالیا میباشد این اب و هوا زیاد مهم نخواهد بود, زیرا پس از خرید زمین در انتالیا و ساخت خانه یا اپارتمان در این شهر, شمارا تبدیل به شهر وند ترکیه خواهد کرد و شما بیشتر مواقع و تعطیلات خود را در این شهر خواهید گذراند.

 هتل ها در آنتالیا

یکی از مزایاهایی که گردشگران و توریست ها آنتالیا را انتخاب می کنند وجود هتل های بسار بزرگ ، شیک و لوکس  و 5 ستاره این شهر است که اکثر این هتل ها نیز خدمات ALL و UALL ارائه میدهند ، کافیست شما در یکی از این هتل ها اقامت داشته باشید تا بدون هیچ هزینه ای بتوانید از تمامی خدمات هتل ها از جمله صبحانه ، ناهار ، میان وعده ، شام ، انواع نوشیدنی ها و تمامی تفریحات هتل رایگان استفاده کنید. معمولا برنامه سفر آنتالیا یه صورت 6 شب و 7 شب برگزار می شود و انتالیا بیشتر برای کسانی که قصد استراحت و تفریح را دارند پیشهاد می شود ، هتل های آنتالیا در چند شهر بنا شده اند که در پایین به آنها می پردازیم.

 

 

 

لارا : لارا پرطرفدار ترین منطقه آنتالیا به شمار می رود زیرا هم به مرکز شهر آنتالیا بسیار نزدیک است و هم دارای سواحل بسیار زیاد و مراکز تفریحی بسیار است و اکثر هتل های معروف آنتالیا در این منطقه واقع شده اند.

 

 

 

 

کمر : کمر به دلیل داشتن تفریحات آبی فراوان و سرسبزی بیشتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و برای کسانی که عاشق کشتی سواری و غواصی و شنا در آبهای زلال و شیرین هستند بهترین گزینه به حساب می آید. البته این شهر 40 کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و اقامت در این منطقه برای کسانی که قصد خرید از مرکز شهر آنتالیا را نیز دارند کمی مشکل است.

 بلک : بلک یه منطقه بسیار سرسبز و زیبا می باشد و انتخاب بسیاری از زوج هایی می باشد که دنبال یه منطقه رویایی برای ماه عسل خود می گردند ، همچنین اگر دوست دار طبیعت و جنگل هستید به شدت اقامت در این منطقه به شما توصیه می گردد. این منطقه نیز یکی از بیشترین زمین های گلف را به خود اختصاص داده است و به سرسبزی و زیبایی این منطقه افزوده است ، فاصله بلک تا مرکز شهر آنتالیا نیز 36 کیلومتر است.

البته در بین این مناطق گفته شده خرید زمین در انتالیا صرفا خود انتالیا میتواند نباشد و در اصل یکی از این مناطق سر سبز و چشم نواز برای خرید زمین در انتالیا انتخاب شود.

سیده : سیده یک منطقه بندری تاریخی است که بسیار شناخته شده است و اگر عشق بندر و یا مکان های تاریخی هستید پیشنهاد می شود در این منطقه اقامت داشته باشید. بهتر از زمانی این منطقه را انتخاب کنید که میخواهید 7 روز در یک منطقه آرام و زیبا ریلکس کنید ، البته این موضوع را در نظر بگیرید که هتل های این منطقه کمی معمولی تر از مناطق دیگر آنتالیا می باشد ،شما همراهان عزیز می توانید با مراجعه به قسمت هتل های آنتالیا بیشتر با هتل های این شهر آسنا شوید.

 

 

  • ۰۰/۰۳/۱۰
  • عر فان